منتديـــــــــــات البلقــــــــــــاويـــــــــــة

منتدى شامل للكل الاردنية والعرب

الرئيسيةاليوميةمكتبة الصورالأعضاءالتسجيلدخول

شاطر | 

لو كان يرضيك/malkawi

استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي اذهب الى الأسفل 
كاتب الموضوعرسالة
عاشق الغرام
مشرف
مشرف

ذكر
المزاج : رومانسي

مُساهمةموضوع: لو كان يرضيك/malkawi   الأحد يناير 10, 2010 3:23 am

لو كان يرضيك .. تفضل كده قدامي خلاص خليك .. لو كان يرضيك ... تهون عليك احلامي ماتهون عليك ..

لو كان يرضيك .. تفضل كده قدامي خلاص خليك .. لو كان يرضيك ... تهون عليك احلامي ماتهون عليك ..

عايز تسيب صورتك كده سيبها ... وتعالى على نفسك وعذبها .. عايز تسيب صورتك كده سيبها

وتعالى على نفسك وعذبها .. بس ابقى قول لي اللي انت فيه ده نهايته
ايه .. حرام عليك ...

انا مش هقولك حاجه ... مش هلومك مش هعاتبك ... خليك كده ياحبيبي ... عيش لوحدك داوي جرحك بالعذاب

انا مش هقولك حاجه ... مش هلومك مش هعاتبك ... خليك كده ياحبيبي ... عيش لوحدك داوي جرحك بالعذاب

عايز تسيب صورتك كده سيبها ... وتعالى على نفسك وعذبها

بس ابقى قول لي اللي انت فيه ده نهايته
ايه .. حرام عليك ...

انت خلاص يا حبيبي مش حبيبي ولا ملاكي ... والله ألف خساره عاللي كان زي الملاك ... أيام زمان ..

انت خلاص يا حبيبي مش حبيبي ولا ملاكي ... والله ألف خساره عاللي كان زي الملاك ... أيام زمان ..

عايز تسيب صورتك كده سيبها ... وتعالى على نفسك وعذبها

ايه ..

آآآه عايز تسيب صورتك كده سيبها ... وتعالى على نفسك وعذبها

ايه .. حرام عليك

قد تخلو الزجاجة من العطر كما يخلو القلب من الحب,ولكن تبقى رائحة العطر عالقة بالزجاجة فالحياة ثلاثة:دمعة تمسح. وابتسامة تزول. وذكرى تبقى, فلا تضعني مكان الدمعة فأمسح ولا تضعني مكان الأبتسامة فأزول بل ضعني مكان الذكرى فأبقى.زيد الملكاوي(عاشق الغرام). .
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو

لو كان يرضيك/malkawi
استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي الرجوع الى أعلى الصفحة 
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-
» اغنية نذرن عليا للمكاوي/malkawi